خبرگزاری کار ایران

اعضای منتخب کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بندرعباس انتخاب شدند+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۴۸

با آرای اعضای کانون بازنشستگان کارگری و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرعباس، اعضای هیئت مدیره این کانون برای مدت چهارسال برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، ارسلان حیدری رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه این انتخابات صبح امروز در محل حوزه علمیه خواهران بندرعباس، با هدف تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرسان و با هماهنگی و نظارت اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: از میان ۱۶ نفر از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره کانون بندرعباس ۹ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و سه نفر به‌عنوان بازرس انتخاب شدند.

بر اساس آرای ماخوذه، لیلا ترابی با ۴۱۹ رأی، معصومه جاشویی با ۳۶۱ رای، ارسلان حیدری با ۳۰۷ رای، شهباز باوقار با ۱۷۲ رای، حسین زادلانه با ۱۶۳ رای، فردوس محمودی با ۱۱۷ رای، عصمت سلطانی با ۱۱۵ رای، مهدی قنبری با ۹۳ رای و حاجی بهنیا با ۷۶ به عنوان اعضای هیئت مدیره و  مجید پیوند با ۱۵۷ رای، مجید محمدی با ۱۲۶ رای و  عیسی امیری با ۱۲۵ رای به‌ عنوان بازرسان کانون بندرعباس به مدت چهار سال انتخاب شدند.

مرحله نخست این انتخابات و به دلیل اعتراض برخی از بازنشستگان نسبت به جابجایی محل برگزاری انتخابات، یکماه پیش برگزار شده بود که به منظور جلب نظر بازنشستگان و مستمری بگیران، این انتخابات امروز با نظارت اداره کار مجددا برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز