خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

مشکلات کانون بازنشستگان در قزوین بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۹۴

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: بازنشستگان در حال حاضر مشکلاتی در سطح ملی و استانی دارند، مشکلات موجود در سطح ملی باید از طریق نمایندگان مجلس پیگیری شود و مشکلات مطرح شده در حوزه کانون بازنشستگان که مسائل استانی است را نیز به طور کامل بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی صدر در نشست با نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین که به منظور بررسی مشکلات موجود برگزار شد، گفت: بازنشستگان دوران جوانی خود را با تلاش و سختی پشت سر گذاشته، سال‌ها خدمت کردند و انتظار دارند در این دوره با آرامش و رفاه نسبی گذران زندگی کنند، وظیفه ما نیز فراهم کردن شرایط متناسب با این امر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: فراهم کردن زندگی و رفاه نسبی برای شخصی که تمام عمر خود را صرف آبادانی و آرامش کشور کرده، حیاتی و واجب است، باید تلاش کنیم که افراد بعد از بازنشستگی نه تنها کمتر درگیر مشکلات اقتصادی، معیشتی و درمانی شوند بلکه امیدواری و رفاه بیشتری را تجربه کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به روند روبه‌رشد جمعیت سالمندی، توجه به خواسته‌ها و مسائل این قشر از موضوعات مهم کشور است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به پنجره جمعیتی کشور، سال‌های آینده با افزایش تعداد افراد میانسال، سالمند و به تبع آن بازنشستگان رو‌به‌رو می‌شویم که به دنبال آن مشکلات بازنشستگان چندین برابر افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی در این حوزه صورت بگیرد، هر مدیری در هر دستگاهی که خدمت می‌کند باید در اولین فرصت زمینه حل این مشکلات را فراهم کند و برای آینده برنامه درستی در نظر بگیرد.

اسلامی صدر در پایان بر لزوم برگزاری انتخابات شفاف و سالم مجمع کانون بازنشستگان استان تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز