خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش خوزستان و شرکت ملی نفت تفاهم‌نامه امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و شرکت ملی نفت ایران برای اجرای سه طرح در راستای ارتقای سطح کیفیت آموزشی استان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، مسعود حمیدی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: سال گذشته با همکاری شرکت ملی نفت ایران کلاس‌های آموزشی برای آمادگی دانش‌آموزان مناطق محروم استان در کنکور برگزار که منجر به ارتقای ۲۶ درصدی شاخص قبولی خوزستان شد.

وی گفت: ساخت و تجهیز مدارس نیز از دیگر موارد همکاری این شرکت با آموزش و پرورش است.

حمیدی‌نژاد در ادامه با برشمردن موارد سه گانه مطرح شده در تفاهم‌نامه اظهار کرد: توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم، برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون‌های نهایی برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و توزیع بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان پایه‌ دوازدهم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از جمله مواردی است که شرکت ملی نفت ایران در قالب این تفاهم نامه متعهد به اجرا شده است‌.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در قالب این سه طرح ۱۰ هزار دانش‌آموز متوسطه دوم آموزش‌های تخصصی برای آمادگی در آزمون‌های نهایی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین پنج‌ هزار نیروی فرهنگی زیرپوشش برنامه‌های ارتقای صلاحیت‌های آموزشی حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: از تمامی شرکت‌ها و کارخانه های فعال در استان درخواست می‌شود برای کمک‌ و حمایت از سیستم آموزشی استان پای کار بیایند و به این مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز