خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره ارشاد استان:

خانه مطبوعات قزوین می‌تواند در برگزاری انتخاباتی پرشور نقش‌آفرین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۹۰

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: انتخابات پیش رو یکی از موضوعات مهمی است که باید با همدلی در آن، فعالیت داشته باشیم و خانه مطبوعات هم به عنوان پرچم‌دار رسانه می‌تواند در این مهم، نقش آفرینی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان قزوین، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مسعود میرزاپور در این نشست درباره تاخیر در ثبت اصلاحات اساسنامه خانه مطبوعات در دو دوره قبل گفت: در دوره پیشین، نسبت به امور ثبت، تعللی رخ داد که خارج از اراده خانه بوده و تعمدی در کار نبوده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: وقتی ما می‌توانیم کارهای خوب رقم بزنیم و امیدآفرینی کنیم باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت انسجام در خانه مطبوعات استان گفت: در اداره کل ارشاد صرف نظر از سلیقه‌ها، با رسانه‌ها در ارتباط هستیم، باید در خانه مطبوعات با کنار گذاشتن دیدگاه های سیاسی، صرفا در راستای اهداف صنفی اقدام شود.

این مسئول تاکید کرد: مدیریت فرهنگی کنونی استان به تعامل با رسانه‌ها برای انجام کار رسانه‌ای صرف، باور دارد و باید کارها در این راستا انجام شود.

وی عنوان کرد: باتوجه به درپیش بودن دو انتخابات مهم، کمیته تخصصی در مرکز دادسرای استان برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شکل گرفته و خانه مطبوعات به‌عنوان پرچمداران رسانه در استان می‌توانند در این راستا اقدامات موثری انجام دهند که نتیجه و آورده آن برای کشور خواهد بود.

در این نشست به اقدامات صورت گرفته درباره ثبت اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات و پیگیری‌های صورت گرفته اشاره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز