خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

نباید اجازه داد تخریب کردن‌های هدفمند فضای خانه مطبوعات را آلوده کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۲۵

باید ظرفیت حضور سلایق مختلف ایجاد شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: نباید اجازه داد گاهی تنگ نظری‌ها و تخریب کردن‌های هدفمند فضای خانه مطبوعات را آلوده کند و باید ظرفیت حضور سلایق مختلف ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی غفوری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که در فرمانداری البرز برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین گفت: در حوزه رسانه باید ظرفیت‌ها را افزایش دهیم و بگذاریم افراد حضور داشته باشند و تبادل اتفاق صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: گاهی وقتی ظرفیتی ایجاد می‌شود رقیبان می‌خواهند طرف مقابل را با هر قیمتی، با تهمت یا موارد دیگر زمین بزنند، باید اجازه داد فضا باز و منطقی باشد و اگر شبهه‌ای وجود دارد اجازه داد مراجع قانونی به آن رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز عنوان کرد: ما روی هیچ فرد و جریان خاصی تعصب نداریم، خود را نیروی ارزشی و مستقل می‌دانیم و قانون، اجرای قانون و پایبندی به اجرای قانون عنصر وحدت است.

غفوری با اشاره به اینکه رسانه‌ای نیست و تعصبی سیاسی و جریانی ندارد، گفت: اگر در انتخابات تخلف می‌شود مرجع رسیدگی دارد، در سال ۸۸ همین اتفاق افتاد، برخی به رغم وجود قانون درخواست فراقانونی داشتند، خانه مطبوعات هم همین شکل است.

وی با بیان اینکه به‌عنوان فرماندار سعی کردم عنصر مستقل باشم و هدف خدمت باشد، تصریح کرد: فرد سیاسی نیستم، آدم کسی نیستم، به کسی باج نمی‌دهم و از کسی باج نمی‌گیرم، هرچه به آن اعتقاد داریم در چارچوب قانون اساسی و ارزش‌ها و حاکمیت‌ها دارای اهمیت است.

غفوری تاکید کرد: اگر خود را به این فرهنگ برسانیم که به جای تعصبات سیاسی و تنگ نظری‌ها قانون حکم‌فرما باشد موفق خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز افزود: قانون هم پتانسیل رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های مختلف را دارد، البته قانون در کنار عدل، انصاف و مقتضیات زمانی است و باید ظرفیت خود را برای استفاده بالا برد تا از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز