خبرگزاری کار ایران

بعد از اعلام نتایج خانه مطبوعات قزوین؛

ائتلاف "اتحاد برای احیای خانه مطبوعات" بیانیه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۴۱

لیست ائتلاف "اتحاد برای احیای خانه مطبوعات"، بعد از اعلام نتایج خانه مطبوعات قزوین و پیروزی این لیست در خانه بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، متن بیانیه ائتلاف "اتحاد برای احیای خانه مطبوعات" به این شرح است:

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

خدای منان را شاکریم که فرصت یافتیم تا دیدگاه‌های خود را در کنار جمعی از اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات به قضاوت گذاشته و برای احیای خانه مطبوعات با نگاه صنفی وارد میدان عمل شویم.

در این رقابت نگاهمان صنفی بود و اعضای ائتلاف در کمال صداقت برنامه ها وایده های خود را مطرح کردند تا در صورت اعتماد اعضا برای تحقق اهداف خود وارد کار شوند.

با همه فراز و نشیب ها و بدخواهی و بداخلاقی ها خوشبختانه با درک درست اصحاب رسانه، "ائتلاف اتحاد برای احیای خانه مطبوعات" توانست با کسب اکثریت آراء مورد اعتماد قرار گیرد که برای همه ما ارزشمند و بهترین پاسخ بود.

وظیفه خود می‌دانیم از حسن اعتماد همه کسانی که ما را امین خود دانستند و به این ائتلاف رای مثبت دادند تشکر و قدردانی کرده و بار دیگر پایبندی خود را به شعارهای گفته شده اعلام کرده و برای اجرای برنامه ها اقدام کنیم.

حضور کم سابقه افراد واجد شرایط در انتخابات خانه مطبوعات بیانگر درک و شعور بالای همکاران و اراده آنها مبنی بر شکل گیری خانه مطبوعاتی صنفی است که ما را در ادامه مسیر ثابت قدم خواهد کرد.

ضمن تشکر از کسانی که به این ائتلاف رای مثبت دادند و نیز تقدیر از کسانی که با حضور در انتخابات آرای خود را برای افراد دیگری به صندوق انداختند اعلام می دارد، آنچه اهمیت مضاعف دارد مشارکت خوب اصحاب رسانه بود و منتخبان شما همچنان که پیشتر گفته اند امروز که رقابت به پایان رسیده تلاش خواهند کرد با رفاقت و بدور از نگاه سیاسی برای شکل گیری خانه مطبوعاتی صنفی تلاش کنند، لذا به همکاری همه اصحاب رسانه با هر سلیقه و نگاهی نیاز داریم و دست همکاری به سوی همه دراز می کنیم.

از امروز خانه مطبوعات استان قزوین با حضور منتخبان شما مصمم است با بهره‌گیری از ایده ها و کمک همه افراد صاحب نظر با نگاه صنفی صدای اصحاب رسانه باشد تا در کاهش آلام این گروه پرتلاش سهیم شود.

در خانه مطبوعات به فکر رفع دغدغه‌های معیشتی و تقویت امنیت شغلی همکاران خود خواهیم بود، زیرا باور داریم خبرنگاران نجیب سال‌هاست با مشکلات عدیده‌ای چون مسکن، معیشت، نبود درآمد مکفی و امنیت شغلی دست و پنجه نرم می کنند و در شرایط حاد اقتصادی کنونی ضروری است دغدغه مند پیگیری مشکلات فعالان رسانه باشیم.

در مسیر پیگیری مطالبات اصحاب رسانه با کمک مسئولان استان، جدی هستیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا گره‌ای هرچند کوچک از مشکلات همکاران خود بازکنیم و روسفید باشیم.

از همه فعالان رسانه انتظار داریم با طرح ایده و پیشنهادات خود اعضای جدید خانه مطبوعات را در شناسایی و اولویت بندی مشکلات و پیگیری حل آنها یاری کرده و کمک کنند تا بدور از حواشی بی فایده در این مدت کوتاه گامی در مسیر رضایت مندی اصحاب رسانه برداریم. 

در پایان از مجریان برگزاری انتخابات به ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که تمام تلاش خود را در برگزاری سالم این انتخابات مبذول داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

خدیا چنان کن سرانجام کار               تو خشنود باشی و ما رستگار

 منتخبان ائتلاف اتحاد برای احیای خانه مطبوعات استان قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز