خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

تکذیبیه فرماندار صحنه در خصوص درگیری با مأمور پلیس خلاف واقع است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۷۰

تکذیبیه فرماندار صحنه در خصوص درگیری فیزیکی وی با مأمور پلیس خلاف واقع است و اگر تا کنون نیروی انتظامی به جوانب موضوع نپرداخته فقط برای جلوگیری از حاشیه سازی بوده است.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر درگیری فیزیکی فرماندار یکی از شهرستان های کرمانشاه با مأمور پلیس بر روی خروجی رسانه ها و خبرگزاری ها قرار گرفت که واکنش های متعددی را به دنبال داشت و در رسانه ملی نیز چندین بار پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، با گذشت بیش از دو هفته از انتشار خبر فرماندار شهرستان صحنه اقدام به تکذیب خبر مذکور کرد که با واکنش فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مواجه و موجب شد تا سردار کشوری در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تکذیبیه فرماندار توضیح دهد.

سردار کریم کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تکذیبیه فرماندار صحنه در خصوص درگیر نشدن با مامور راهنمایی و رانندگی خلاف واقع است.

وی با اشاره به ارسال تکذیبیه توسط فرمانداری صحنه به مطبوعات استان کرمانشاه، تصریح کرد: ما به‌دنبال دامن زدن به این امر نبودیم و عنوان کردیم که درگیری فرماندار در حد مشاجره لفظی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: اما فرماندار صحنه تکذیب کرده و گفته درگیری در کار نبوده که این امر خلاف واقع است و وی با مامور درگیر شده است.

کشوری خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه ما نخواستیم به این امر دامن زده شود، اما حرف فرماندار صحنه را که گفته درگیری نبوده و فقط مشاجره لفظی بوده را تکذیب می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: قبلا هم به خاطر ملاحظاتی نخواستیم جوسازی شود و وارد جزئیات نشدیم و گفتیم در حد مشاجره لفظی بوده که حالا فرماندار طلب‌کار شده‌ است.

کشوری با تاکید بر اینکه ما به‌دنبال رسانه‌ای کردن این مسئله نبودیم، گفت: ولی رسانه‌ها وظیفه و رسالت خود را انجام دادند و به این موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اگر درگیری اتفاق نیفتاده چرا پرونده تشکیل شده و چرا در سطح رسانه‌ها مطرح شد و این امر از طریق سیستم اداری پی‌گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: فرماندار صحنه نباید به این مسئله دامن می‌زد. این موضوع از مجرای خود در حال پی‌گیری است و رسانه‌ای کردن و تایید و تکذیب کردن آن صرفا جنبه جوسازی دارد و به نفع فرماندار هم نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز