خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان البرز:

رسانه‌ها در توسعه کشور تاثیرگذار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۶۱۸

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان البرز گفت: زمانی که رسانه‌ها موفقیت‌ها و نقص‌ها را در کنار هم و به دور از شتابزدگی مطرح کنند، به مشارکت مردم در توسعه کمک می‌کند و هر جا این ویژگی‌ها نبوده ممکن است به اخلال در کارها منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان البرز و معاونین فرماندار به مناسبت روز خبرنگار، بعدازظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

فریده ملکی در این نشست گفت: صداقت، امانت‌داری، مطالبه‌گری و پرهیز از سیاست‌زدگی و افراط و تفریط از ویژگی‌های خبرنگاران است و داشتن این ویژگی‌ها ما را به سمت موفقیت و نشاط می‌برد.  

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: رسانه ابزاری مهم در افکار عمومی است که در برخی موارد دشمن قوی‌تر از ما بر این عرصه ورود کرده که سال گذشته نمونه آن بود، این موضوع می‌تواند کشور را دچار تنش کند؛ هرجا هم ما توانستیم افکار عمومی را هدایت کنیم، جوی آرام بر کشور حاکم می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: هم و غم دولت مردمی، گشایش در کارهای مردم است و خبرنگاران باید موفقیت‌ها و نکات مثبت را هم منعکس کنند.

در این نشست خبرنگاران دغدغه‌ها و پرسش‌های خود درباره شهرستان البرز را مطرح و به آن‌ها پاسخ داده شد.

در پایان هم از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز