خبرگزاری کار ایران

در مشهد اتفاق افتاد؛

ریزش و تخریب ساختمان در حال ساخت/ نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۵۷

ساختمان دو طبقه در حال ساخت به دلیل استفاده از مصالح و تیرآهن دست دوم تخریب و بر سر دو کارگر مشغول در ساختمان فروریخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، روز گذشته گزارشی مبنی بر ادامه فعالیت ساختمانی غیرمجاز توسط افرادی در محله هنرور به اطلاع کارشناسان ۱۳۷ شهرداری مشهد رسید.

به دلیل حساسیت موضوع و گزارشات متعدد از خطرآفرین بودن نحوه فعالیت ساختمانی در مکان مورد نظر، به منظور افزایش ایمنی تیم های پلیس ساختمان به همراه نیروهای امدادی آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

پس از اطلاع یابی از وضعیت خطرناک ساختمان موضوع سریعا به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که همین سبب تا مدت زمان حضور به محل حادثه به حداقل ترین زمان برسد.

لحظاتی قبل از رسیدن نیروهای شهرداری و آتش نشانی به دلیل نحوه ساخت و ساز فوق العاده خطرناک، ساختمان درحال ساخت فروریخت و دو کارگر زیر آوار ماندند.

پس از حضور در صحنه تیم های امداد و نجات با ساختمان دوطبقه تخریب شده مواجه شدند؛ ساختمانی که به گفته شهروندان حاضر دو نفر زیر آوار آن گیر کرده بودند.

با سرعت عمل و دقت نظر در عملیات نجات، پس از دقایقی دو کارگر که در حین کار با حادثه مواجه شده بودند به سلامت خارج و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز