خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۵۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تملک و اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی اصلاندوز، با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده‌سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: ناحیه صنعتی اصلاندوز با مساحت 22 هکتار، تنها ناحیه صنعتی این شهرستان محسوب می‌شود که با توجه به قرار گیری در منطقه مرزی، آغاز بهره‌برداری از آن از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی افزود: با تصویب احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شورای برنامه‌ریزی استان، تلاش‌ها برای مکان‌یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، مکان‌یابی، تملک و اخذ سند مالکیت این ناحیه صنعتی به سرانجام رسیده است.

علایی ادامه داد: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار مربوطه در حال انجام است که با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده‌سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، مناطق مرزی را با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه، ظرفیت بالقوه و مهمی برای توسعه صنعت و صادرات استان برشمرد و افزود: خوشبختانه با مساعدت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبارات مناسبی برای توسعه ناحیه صنعتی اصلاندوز در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات، شاهد تکمیل زیرساخت‌های آن باشیم.

علایی با بیان اینکه، برای از دست ندادن سرمایه‌گذار باید به دنبال توسعه شهرک‌های صنعتی باشیم، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده و آماده بودن امکانات و تاسیسات، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه‌گذاران است که باید تلاش کنیم با توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، به جذب و استقرار سرمایه‌گذاران در استان کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز