خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

بازپیرایی بوستان‌های محمدیه مورد توجه ویژه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۲۹

شهردار محمدیه گفت: در راستای طرح ایمن سازی بوستان‌ها، بازپیرایی، بازآرایی و ارتقاء کیفی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد پیری گفت: پیرو درخواست شهروندان مبنی بر بروز حوادث در پارک‌ها و وجود مشکلات متعدد از قبیل سرقت اموال پارک‌ها و باتوجه به اهمیت تامین ایمنی شهروندان در بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری، با برگزاری جلسات متعدد مقرر شد تا نگاه ویژه به پارک‌ها در اولویت قرار داشته باشد.

شهردار محمدیه ادامه داد: با لحاظ کردن موارد ایمنی و بهداشتی در راستای ارتقای سطح ایمنی در فضاهای سبز شهری اقداماتی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: استفاده از تمهیداتی از قبیل مناظر به منظور افزایش قابلیت رویت، افزایش فعالیت‌ها، کنترل ورودی‌ها، تامین روشنایی بیشتر و محصور کردن از جمله روش‌هایی است که برای افزایش امنیت در بوستان‌های شهر محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار دارد.

این مسئول شهری خاطر نشان کرد: چالش مهم طراحی پارک‌ها این بود که چگونه می‌توان بین ایجاد امنیت، افزایش تعاملات اجتماعی، ویژگی پارک به عنوان نمادی از طبیعت با مناظر و محیطی آرامش بخش ارتباط مناسبی ایجاد کرد، که محصور کردن پارک‌ها بهترین و مهم‌ترین روش در این مورد بود.

پیری اضافه کرد: با محصور کردن پارک‌ها شاهد کاهش حوادث و ‌امنیت خانواده‌ها خواهیم بود.

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد: تامین روشنایی، بازپیرایی پارک‌ها از قبیل بهسازی و ترمیم روشنایی‌ها، ترمیم پیاده راه‌ها، بازپیرایی سرویس‌های بهداشتی، کاشت درخت و درختچه، بازپیرایی وسایل بازی بازیگاه‌ها، ترمیم نیمکت‌ها، بازپیرایی آلاچیق‌ها در کنار محصور کردن، اقدامات شورا و شهرداری به جهت توجه به پارک‌ها در راستای ایجاد محیطی دنج برای خانواده‌ها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز