خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۷۱

در آذرماه سال جاری بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آذرماه سال جاری بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

سیدعلی میرکریمی افزود: یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در آذر ماه سال جاری با اجرای دو مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قطعی موفق به باز پس گیری حدود ده هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال شده است.

وی گفت: از این دو مورد، یک مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهر بجنورد به مساحت ۲۰۰۰ هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی بیش از ۱۲ میلیارد ریال و یک مورد اجرای احکام قطعی در شهرستان گرمه به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال است که در همه عملیات ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام شد.

میرکریمی افزود: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر‌های تابعه؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند، تا مورد سوءاستفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

میر کریمی گفت: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را طی تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۱۰۹۸۴ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از گشت زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهر‌های تابعه به صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل از سوی یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز