خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۲۱۴

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد اسلامی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب می‌ کنم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی با اعمال مدیریت صحیح و مطلوب در بکارگیری منابع و ظرفیت‌های ملی و استانی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت تولید مسکن، بازآفرینی شهری، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل اقدام کنید. همچنین ضرورت دارد در تعامل با استاندار استان، مدیران و مسئولان محلی به ویژه شهرداران اهتمام ویژه بعمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه‌های ماموریت را فراهم آورید.

در پایان حکم آمده است: امید است با عنایات خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمت به مردم استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز