خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی برف به راه‌های ارتباطی غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۰۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی به جسم راه و ابنیه‌های فنی محورهای ارتباطی راه‌های غرب این استان در پی وقوع بارش سنگین برف خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی به جسم راه و ابنیه‌های فنی محورهای ارتباطی راههای غرب این استان در پی وقوع بارش سنگین برف خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد ضمن اعلام این خبر افزود: در پی وقوع بارشهای سنگین برف و کولاک خسارات شدیدی به جسم راه و ابنیه‌های فنی محورهای ارتباطی این منطقه وارد شده که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطر نشان ساخت: آبرو‌ها، فضای سبز، علائم و تابلوهای ایمنی، خط کشی گرم و سرد، روکش آسفالتی، پل‌های موجود، شانه و بدنه راه بیشترین مواردی بودند که متحمل خسارت شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص عملکرد این اداره کل در جریان بازگشایی محورهای مذکور اظهار داشت: ۳۵ اکیپ راهداری این اداره کل با در اختیار داشتن ۱۰۳ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به همراه ۳۰ دستگاه ماشین آلات دیگر نیز از استانهای معین(قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان) و ۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران اقدام به عملیات برفروبی و بازگشایی محور‌ها نمودند.

گفتنی است خسارت یاد شده مربوط به راه‌های ارتباطی حدفاصل محمود آباد _ تا رامسر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز