خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبرداد؛

مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۹۱

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) از برگزاری مراسم یادواره شهدای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در روز چهارشنبه ١٣ دی‌ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار مسلم محمدی با اشاره به اینکه شهادت سردار رشید، سلحشور و  پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانش به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد، اظهار کرد: این اشتباه ‌آن‌ها سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه به یقین آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است، گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.

وی افزود: بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر شیراز با حضور گسترده و پرشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ندای اسکتبار ستیزی و عدالتخواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند، اعلام کرد: این مراسم که روز چهارشنبه ١٣ دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز از ساعت ١٨ برگزار می شود، همه مردم انقلابی یکصدا و همدل اعلام خواهند کرد که راه پرچمدار عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

وی گفت: مراسم یادواره شهدای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همراه با برگزاری محفل قرآنی بشری جهت شادی روح سردار سلیمانی با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و نشست جهاد تبیین با موضوع مسائل روز  توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله علیه السلام شیراز و محفل قرآنی بشری برگزار می شود. 

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع)  شیراز در آخر افزود: از عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار شیراز جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز