خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

باید هر صندوق رای را به مثابه یک سنگر مبارزه با فتنه‌گران تلقی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۱۱

دشمنان به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ضرورت دارد و باید هر صندوق رای را به مثابه یک سنگر مبارزه با فتنه‌گران تلقی کرد و با حضور خود بار دیگر باعث خوشحالی شهدا و سربلندی انقلاب و کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در مراسم اجتماع مردم قزوین به مناسبت نهم دی که صبح امروز در سبزه میدان برگزار شد، گفت: نهم دی ماه میثاق با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری و سالروز مقابله هوشمندانه مردم با فتنه‌گران است و مردم در این روز یکی از ماندگارترین حماسه‌ها را رقم زدند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بعد از انتخابات سال 88 عده‌ای با عدم تمکین به قانون و دعوت از مردم برای حضور در خیابان‌ها باعث شدند یک فتنه پرهزینه شکل بگیرد که در آن علاوه بر توهین به مقدسات حرمت امام حسین (ع) هم شکسته شد.

فتنه 88 باعث تحمیل هزینه به مردم شد

وی عنوان کرد: البته هزینه‌های این فتنه به حرمت شکنی ختم نشد و عده‌ای از سرمایه‌گذاران وضعیت را ناامن دیده و از حضور در کشور ما پشیمان شدند، همچنین آمریکا و دشمنان به خروج از تفاهم و مذاکره و سرنگونی نظام امیدوار شدند و با افزایش تحریم‌ها این مردم بودند که متضرر شدند.

این مسئول اضافه کرد: البته در نهایت مکر بدخواهان به خودشان بازگشت و با مدیریت رهبری، حضور مردم در صحنه و آشکار شدن دست طلحه و زبیر و عایشه‌های زمان را شاهد بودیم که از موارد مثبتی بود که از این فتنه به دست آمد.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال ناامیدسازی مردم برای حضور در انتخابات و زیر سوال بردن مشروعیت سیاسی کشور هستند، اظهار کرد: این فتنه جدیدی است که سعی دارد مشارکت را به حداقل کاهش دهد که می‌توانند به بحران‌های بین‌المللی منجر شود.

بی تفاوت سازی نسبت به محور مقاومت از فتنه‌های جدید است

محمدحسنی سپس با اشاره به اهمیت توجه به محور مقاومت گفت: بی‌تفاوت سازی نسبت به جبهه مقاومت و مظلومیت ملت‌ها یکی دیگر از فتنه‌های جدید است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم؛ چرا که با وحدت مسلمانان، کشورهای مسلمان هرگز نابود نخواهند شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نابودی اسرائیل فرا رسیده و امیدواریم با همکاری و حمایت از مردم غزه به زودی شاهد فروپاشی رژیم غاصب باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز