خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری فومن تاکید کرد؛

لزوم آماده باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۵۱

سرپرست فرمانداری فومن بر لزوم آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی تاکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کشور با آمادگی در مقابل بحران‌ها رقم می خورد.

به گزارش ایلنا از فومن، فرامرز مرجانی در جلسه ستاد بحران شهرستان فومن با اشاره بر لزوم آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در مقابل بحران احتمالی و اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید و افزایش دما امکان تشدید حریق در برخی جنگل‌ها و مراتع وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل جهت جلوگیری از حریق احتمالی را داشته باشند، افزود: بخش اول بحران مدیریت صحیح آن بوده لذا برای برون رفت باید از تجربیات و چالش‌های گذشته بهره گرفت.

سرپرست فرمانداری فومن ادامه داد: بخشی از کارها و برنامه ریزی ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق بیفتد می‌توان انجام داد و از این طریق شدت بحران را کاهش داد.

وی با بیان اینکه مردم به امید ما هستند و این اعتماد وظیفه مدیران را در مواقع بحران زیاد می‌کند، اضافه کرد: موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور با آمادگی در مقابل با بحران‌ها و حوادث رقم می‌خورد.

مرجانی با اشاره به آغاز فصل زمستان دستگاه‌ها تمهیدات لازم را فراهم کنند، گفت: دستگاه‌ها برای اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات خود از ظرفیت فضای مجازی در راستای آگاه سازی مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز