خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

هلال احمر قزوین برای ورود به زمستان آماده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۶۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در طرح زمستانی پلیس راه که از چند روز گذشته، آغاز شد تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش قرار گرفته و در ماموریت‌ها مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در همه ایام سال در کنار سایر نیروهای امدادی در خدمت مردم کشور و استان هستند تا در صورت بروز حوادث جاده‌ای و غیرمترقبه به یاری نیازمندان بشتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: همه ساله چند طرح امینی در جاده‌های استان در فصول مختلف سال از جمله ایام نوروز، فصل زمستان، تابستان برگزار می‌شود تا با حضور نیروهای امدادی برای ایمنی سفرها اقدام شود که این جمعیت در همه طرح‌ها مشارکت فعال دارد.

این مسئول یادآور شد: با شروع طرح زمستانی در کشور و استان قزوین جمعیت هلال احمر آمادگی خود را اعلام کرده و در 20 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی مستقر شده و علاوه بر حوادث جاده‌ای در حوادث غیرمترقبه هم امدادرسانی می‌کند.

خوئینی اظهار کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در حوادث بین شهری هم کمک رسانی می‌کند و امیدواریم خدمات رسانی را به طور کامل و جامع انجام دهیم و سفری ایمن را برای مسافران مهیا کنیم.

وی یادآورشد: 20 پایگاه ثابت و سیار در استان فعال شده و نیروهای ما با بهره گیری از  40 دستگاه خودرو شامل آمبولانس و ست‌های نجات و ست رهاسازی خودرو به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کنند.

خوئینی گفت: یک فروند بالگرد در اورژانس هوایی و دو قلاده سگ آموزش دیده نیز در تیم سگ زنده یاب «آنست» جمعیت هلال احمر برای امدادسرانی پیش بینی شده که از سگ‌های زنده‌یاب و ردیاب برای نجات افراد گرفتار در انواع حوادث و سوانح استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: در همه شهرستان‌ها مرکز کنترل هماهنگی شهرستانی ای آر سی فعال شده و و مرکز استان نیز شبانه روزی فعالیت می‌کند و مردم می‌توانند در صورت بروز هر حادثه‌ای با شماره 112 تماس بگیرند و از خدمات نیروهای هلال احمر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز