خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو متخلف در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۲۳

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو بدون مجوز قانونی در این شهرستان صادر شد.

به گزارش ایلنا، صادق حیدری روز یکشنبه سوم دیماه در بازدید از بنگاه‌های املاک و خودرو در شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم برای عقد قرارداد رهن و اجاره واحدهای مسکونی صرفاً از قراردادهای قانونی و دارای هولوگرام استفاده کنند.

وی افزود: قراردادهای دارای هولوگرام از هر حیث قانونی، معتبر و مورد تأیید اداره صنعت، معدن و تجارت بوده و از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری خواهد کرد و هزینه و کمیسیون آن نیز همانند قراردادهای بنچاقی بوده و هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای نخواهد داشت.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، گفت : مشاورین املاکی که مجهز به سیستم بوده و قراردادهای دارای هولوگرام را منعقد می‌کنند جز واحدهای مشاور املاک معتبر، مجاز و دارای پروانه کسب هستند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

حیدری بیان کرد: در این بازدید مشترک که بازرسان تعزیرات حکومتی، صمت، پلیس اماکن، اتاق اصناف حضور داشتند، پنج بنگاه املاک و خودرو که تخلفاتی محرز از جمله فقدان مجوز، عدم درج نرخ‌نامه، استفاده از قولنامه‌های قدیمی و … داشتند، پلمب شدند، همچنین دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو که مجوز قانونی نداشتند صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز