خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان عنوان کرد؛

خودداری از شکایت علیه مدیران بازداشت شده پیش‌فروش خودروی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۶۰۷

دادستان شهرستان تاکستان از سرمایه‌گذاران خواست تا اطلاع ثانوی از طرح شکایت کیفری علیه مدیران بازداشت شده شرکت‌های پیش فروش خودرو، خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، محمد صمدی در این خصوص اظهار کرد: با عنایت به اینکه برخی از متهمان بازداشت شده با ابراز پشیمانی آمادگی خود را جهت پرداخت مطالبات اعلام کرده‌اند و تلاش دستگاه قضایی نیز تسریع امورات و وصول مطالبات مالباختگان است؛ در همین راستا و احراز حسن نیت آنان، فعلا تعجیل در طرح شکایت نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: بعد از دستگیری مدیر شرکت "رضایت خودروی طراوت نوین" تاکستان شناسایی اموال نامبرده در دستور کار قرار گرفته و از همه سرمایه‌گذاران درخواست می‌کنیم در شناسایی و معرفی اموال پنهانی مدیران این شرکت با دستگاه قضایی همکاری کنند.

صمدی افزود: در روزهای گذشته تعدادی از بستگان مدیر شرکت نیز دستگیر شده و تلاش برای شناسایی افرادی که از طریق این شرکت به سود و سرمایه‌های کلان دست یافته‌اند جهت استیفای حقوق مردم تحت پیگرد قرار گرفته و اموال آن‌ها شناسایی و توقیف خواهد شد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی تا کسب نتیجه مطلوب و پرداخت مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با توجه به اینکه فرآیند شناسایی، انجام کارشناسی و ارزش‌گذاری اموال شرکت زمان‌بر است از مردم می‌خواهیم آرامش خود راحفظ کرده و به شایعات و اخبار کذب در خصوص شرکت‌های پیش فروش خودرو توجه نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: مدعی العموم به عنوان نماینده مردم اخبار دقیق را از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع سرمایه‌گذاران و شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز