خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

100 طرح برای احقاق حقوق عامه در قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۶۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اجرای بیش از 100 طرح و بیش از هزار بازدید از مراکز عمومی و خصوصی در راستای حقوق عامه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح اقدامات دادسرای مرکز استان در 10 ماهه سال جاری در حوزه حقوق عامه گفت: دادستانی قزوین در حوزه حقوق عامه برنامه‌هایی را اجرا کرده که عدم احضار مدیران واحدهای تولیدی، ابلاغ دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر، جلوگیری از خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی، ابلاغ دستورالعمل عدم توقیف خودرو در تصادفات جرحی، جابجایی دوربین‌های عوارضی آزادراه قزوین- کرج، تعیین نماینده ویژه در حوزه فرزندخواندگی و تشکیل کمیته فرآیند اصلاح مصوبات درون سازمانی ازجمله آن‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از یک‌هزار برنامه بازدید از مراکز عمومی و خصوصی صورت پذیرفت که می‌توان به 670 بازدید مقامات قضایی از زندان، افزایش 52 درصدی بازدید از کمپ‌ها و افزایش 124 درصدی بازدید از مراجع انتظامی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: کاهش 40 درصدی جمعیت اطفال شیرخوارگاه، شناسایی 24 نفر از اشخاص کثیرالشکواییه، شناسایی 26 متهم دارای تعدد ارتکاب جرم، صدور 1249 کیفرخواست متقن، اجرای 80 درصدی پلمب چاه‌های غیرمجاز، اجرای 45 درصدی آراء قلع و قمع معوقه از مواردی است که انجام شده و پیگیری این امور در سال آینده هم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز