خبرگزاری کار ایران

مرگ زن و شوهر جوان کرمانشاهی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۸۹۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن یک زن و شوهر جوان بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مسعود قلعه سفیدی با اشاره به گزارش یک مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ساعت ۸:۳۰ امروز (۲۹ آذر) در شهرک دولت آباد کرمانشاه گفت: در این حادثه متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این زن و شوهر جوان -مرد ۳۵ ساله و زن ۳۰ ساله- که نگهبان یک گاراژ بودند، متاسفانه بر اثر گازگرفتگی ساعت ها قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

قلعه سفیدی علت این حادثه را نشست گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن محل سکونتشان عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه این چندمین مورد فوتی ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کرمانشاه طی یک ماه اخیر است، برلزوم رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی تاکید کرد.

وی افزود: گاز منوکسیدکربن بی رنگ و بی بو است و مسمومیت با آن ظرف مدت کوتاهی انسان را از پای درمی آورد، بنابراین افراد باید هشدارها در این زمینه را جدی بگیرند.

قلعه سفیدی گفت: افراد باید حتما از وسایل گازسوز استاندارد استفاده کرده و هنگام استفاده از این وسایل از باز بودن مسیر دودکش و لوله بخاری اطمینان حاصل کرده و از عدم نشست گاز از آبگرمکن هم مطمئن شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز