خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبرداد؛

بیش از ۷۹ هزار فقره بازرسی در فارس از ابتدای امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۹۴

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در فارس ۵۶۷ اتحادیه صنفی ، بیش از ۲۱۵ هزار واحد صنفی و ۳۶۰ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و ۱۶۴ شرکت پخش که در مجموع با ۵۶۰ هزار نفر اشتغال نیروی انسانی فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ایزدی در خصوص بازرسی از بازار در استان فارس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هفتاد و نه هزار ۱۵۱ فقره بازرسی توسط همکاران بازرس صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های ذی ربط انجام شده است که ماحصل آن تشکیل ۹ هزار و ۲۵۳ پرونده با بیش از یک هزار میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

ایزدی همچنین در خصوص بازرسی قاچاق کالا در استان اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد هفت هزارو ۳۶۶ بازرسی با ۱۳۸ فقره پرونده و صورتجلسه قاچاق با ارزش ریالی ۳۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات ومراجع قانونی ارسال شد.

مدیرکل صمت استان فارس با اشاره به طرح هفت‌واره ویژه استان فارس که با همت و با همکاری استانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، رفاه و تامین اجتماعی، اتاق تعاون، اتاق اصناف، انجمن‌های پخش و تولید و تشکل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… عملیاتی شده است، بیان داشت: در ۷ گروه کالایی با کمترین قیمت و تخفیفات لازم کالاهای مورد نیاز در اختیار شهروندان قرار می‌گیردکه دراین طرح تعداد ۶۰۰ فروشگاه هماهنگ شده‌اند که جهت رفاه حال مردم تعداد این فروشگاه‌ها نیزافزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: گشت‌های مشترک در استان فارس باهمکاری اداره کل صمت تعزیرات، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و بسیج اصناف انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز