خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۱۶۸

احتمال رگبار و برخورد صاعقه و آبگرفتگی معابر

رئیس اداره پیش یابی هواشناسی آذربایجان غربی از هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر اساس پیش بینی نقشه های پیش یابی هواشناسی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان خبر داد و گفت: در این ایام رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید و افت دما پیش بینی می شود.

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: با تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبارمتناوب باران و رعد و برق (درمناطق مستعد بارش تگرگ) همراه باوزش بادشدید (با احتمال گردوخاک) و افت دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: این مخاطره از فردا دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت  در تمامی مناطق استان  آغاز و تا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت  ادامه خواهد داشت.

صابری ادامه داد: طی این دو روز، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، احتمال بارش تگرگ وبرخورد صاعقه وخسارت به سازه های سبک  در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری احتیاط کرده و از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها  خودداری و از فعالیت های کوهنوردی  اجتناب کنند.

رئیس اداره پیش یابی هواشناسی استان تاکید کرد، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی در این ایام ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز