خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان:

مراسم یادبود خبرنگاران آسمانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۷۱

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: مراسم یادبود خبرنگاران آسمانی برای گرامیداشت یاد چهار خبرنگار استان در سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سید مصطفی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برگزاری مراسم یادبود خبرنگاران آسمانی گفت: این مراسم برای یادبود زنده یادان "سید مرتضی نصری پیشکسوت رسانه"، "لیلا امیری خبرنگار"، "مرتضی حداد روزنامه نگار و گرافیست" و "علی رضایی‌پور پیشکسوت رسانه" برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: این فعالین رسانه بین سال‌های 1390 تا 1401 دار فانی را وداع گفته‌اند.

وی عنوان کرد: در این مراسم ضمن خاطره گویی اصحاب رسانه و سخنرانی رئوف پیشدار، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در 15 کشور جهان به‌عنوان دیپلمات مقیم و اولین رئیس صدا و سیما مرکز قزوین، از خانواده‌های خبرنگاران آسمانی هم تجلیل می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تاثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ البته برای بزرگداشت جایگاه اصحاب رسانه، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه یکی از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولا دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین عموم مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت‌های خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه کرد.

جعفری یادآور شد: این مراسم ساعت 10 صبح روز یکشنبه /30 اردیبهشت ماه/ در سالن اجتماعات مولانای مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز