خبرگزاری کار ایران

تداوم سکون جوی و افزایش انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۱۷

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به تداوم سکون جوی و افزایش انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی تا پایان هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که از صبح سه‌شنبه تا شامگاه پنجشنبه (۱۴ - ۱۶ آذر) به سبب تداوم سکون جوی و افزایش انباشت غلظت آلاینده‌ها، وضعیت کیفی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلان‌شهر اصفهان در شرایط ناسالم خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است که تا روز یکشنبه افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توأم با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها تا شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی وجود دارد و در صورت رعایت نکردن و عدم کنترل منابع آلاینده احتمال شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق پر تردد و صنعتی دور از انتظار نیست.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان آلودگی هوا طی سه روز پیش رو در مناطقی چون کلان‌شهر اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار (دولت‌آباد)، لنجان، صنعتی اصفهان، فرودگاه اصفهان، فلاورجان، کبوتر آباد، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه، مورچه‌خورت، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان بر لزوم مدیریت منابع آلاینده از جمله کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی تأکید و توصیه کرده است که عموم شهروندان طی این مدت تردد غیرضرور را کاهش دهند و از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز