خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

ساماندهی گلزارهای شهدای قزوین به نگاه ویژه در تخصیص اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۶۷

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در ساماندهی گلزارهای شهدا باید دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شهرداری‌ها در تخصیص اعتبار نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا این مهم به نحو مطلوبی انجام شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین دیدار کرد.

سمیه اسمعیلی در این دیدار گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه مسئولان مربوطه طبق مسئولیت اجتماعی خود در این حوزه ورود جدی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: بنیاد یک بار همه گلزارهای شهدا را ساماندهی کرده اما به دلیل گذشت زمان و شرایط آب و هوایی، سنگ مزار شهدا دچار آسیب شده و نیازمند ساماندهی مجدد است.

این مسئول بیان کرد: ثبت و ضبط ۶۱۶ مورد خاطرات خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان، برگزاری یک‌هزار و 985 یادواره و مراسم جهت بزرگداشت شهدا با رویکرد مردمی‌سازی و بهره‌مندی از توان‌مندی‌های تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی و ظرفیت‌های مردم، اعزام 2 هزار و ۲۱۹ ایثارگر به اردوهای زیارتی و سیاحتی، اعزام ۲۶۵ ایثارگر به عتبات عالیات برای نخستین بار از اقدامات بنیاد شهید استان است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خانه خلاق و عقد تفاهم‌نامه با مراکز رشد دانشگاه استان قزوین در جهت حمایت از دانش‌پژوهان و سرآمدان از دیگر اقدامات فرهنگی بنیاد در دولت سیزدهم است.

اسمعیلی اظهار کرد: توجه و تقویت بنیه علمی 650 دانش‌آموز و  یک‌هزار و ۷۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر با تخصیص اعتبار و حمایت مالی از آن‌ها، پرداخت ۳ هزار و ۵۴ میلیارد ریال وام مسکن به یک‌هزار و ۲۵۳ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران جهت حل مشکل خانه‌دار شدن قشر معظم جامعه و دیدار با 12 هزار و 876 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب اجرای طرح سپاس هم از فعالیت‌هایی است که انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز