خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد؛

فراخوان شرکت خانواده ایثارگران قزوین در جشنواره جایزه ملی ایثار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۴۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فراخوان هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار منتشر شد و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در استان تا پایان ماه برای شرکت در آن فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی با اعلام این خبر گفت: دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و آزادگان و همسر و فرزندان آن‌ها می‌توانند در هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه‌داد: افراد علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه کرده و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دوران تحصیلی خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر و مراکز آموزشی محل تحصیل تا پایان آذر ماه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: انتخاب برترین‌ها براساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در دو سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزیدگان آزمون سراسری سال 1402 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور استعلام می‌شود و نسبت به معرفی آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز