خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

جشنواره رویش پژوهشگران برتر ایثارگر قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۸۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر ویژه پژوهشگران ایثارگر و غیرایثارگر و کارکنان پژوهشگران بنیاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی گفت: جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر در محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، سلامت و امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نقش‌آفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان راهبران اجتماعی، نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی و نقش بانوان ایثارگر در انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در این جشنواره، پژوهشگران شاهد و ایثارگر، پژوهشگران غیرایثارگر دارای اثر در حوزه ایثار و شهادت و کارکنان پژوهشگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور می‌توانند شرکت کنند.

وی عنوان کرد: همچنین پژوهشگران می‌توانند آثارشان شامل کتاب، مقاله و طرح‌های پژوهشی که در سه سال گذشته منتشر شده است را تا پانزدهم آبان ماه سال جاری به کارشناسان واحد آموزش بنیاد شهرستان‌ها تحویل دهند.

این مسئول یادآور شد: برگزیدگان جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر با اهدای جوایزی در مراسم اختتامیه جشنواره تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز