خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان عنوان کرد؛

دیدار با سه هزار خانواده شهید و ایثارگر قزوین در طرح سپاس

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۸۴

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در طرح سپاس بیش از سه هزار دیدار و سه هزار تماس تلفنی با خانواده‌های ایثارگر استان صورت گرفته که بیش از دو هزار مورد آن در سال جاری بوده است و با هماهنگی صورت گرفته توسط امور ایثارگران استانداری ادارات هم در این طرح همراهی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا شکوهی در نشست با خبرنگاران که صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید استان برگزار شد، گفت: خبرنگاران فارغ از مرز جغرافیایی پیام ایثار و شهادت را منعکس می‌کنند و طلایه داران این فرهنگ خبرنگاران جانباز و شهید هشت سال دفاع مقدس است که حوادث را ثبت کردند تا در تاریخ ماندگار شود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: احصاء مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها در حوزه ایثار و شهادت از اهداف مشترک خبرنگاران و بنیاد است، همچنین باتوجه به اینکه جامعه امروز به فرهنگ ایثار نیاز دارد، اصحاب رسانه می‌توانند در این حوزه تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در وضعیت کرونایی قرار داریم و ممکن است رفت و آمد ایثارگران  با مشکل مواجه شود، این افراد می‌توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند، همچنین شماره ۱۶۱۶ برای پیگیری کارها در تمام سطح استان قابل استفاده است.

این مسئول افزود: در سال جاری طبق آئین نامه‌ها هزینه‌های دانشگاهی تغییر زیادی داشته و در شهرستان‌ها مراکز مشاوره انتخاب رشته فعال است و خانواده‌های ایثارگران می‌توانند برای مشاوره به این مراکز مراجعه کنند تا اطلاعات لازم درباره خدمات ایثارگری برای دانشجویان را دریافت کنند.

شکوهی اظهار کرد: در سال جاری یک‌هزار و ۶۷۲ مطلب در سایت بنیاد شهید و یک‌هزار و ۶۲۵ مطلب هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

وی ادامه داد: در یادواره‌ها رویکرد ما این است که برنامه‌های متنوع اجرا شود.

در پایان این جلسه از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز