خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

عدالت محوری در ماموریت‌های اصلی بنیاد شهید قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۰۹

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر در مواردی شاهد هستیم که عدالت لازم بین خانواده شهدا و ایثارگران برقرار نیست و از این رو عدالت محوری یکی از موارد مهم و اساسی است که جزء ماموریت‌های اصلی بنیاد شهید کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کامیار ثقفی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین برگزار شد، گفت: بنیاد شهید نهادی انقلابی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برمی‌دارد که تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این موارد است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: امروز پس از گذشت 43 سال از انقلاب  شاهد موفقیت‌های بزرگی هستیم البته هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی عنوان کرد: برای جبران عقب ماندگی‌ها باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و براساس آرمان‌هایی که رهبری ترسیم کرده قدم برداریم.

این مسئول ادامه داد: حفظ کرامت و جایگاه ایثارگران و خانواده شهدا از مواردی است که در اولویت‌های بنیاد شهید قرار دارد، البته در این زمینه هم هنوز نقطه آرمانی محقق نشده است.

وی اظهار کرد: در پیشرفت کشور باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا را مد نظر داشته باشیم، همچنین باید توجه داشت که خانواده شهدا و ایثارگران ستون‌های تمدن نوین اسلامی هستند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مدل اداره بنیاد شهید به تحول نیاز دارد و با محقق شدن این تحول زمینه پیشرفت و عدالت محوری فراهم خواهد شد.

در این مراسم از محمدرضا شکوهی سرپرست سابق بنیاد شهید استان تجلیل و سمیه اسمعیلی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز