خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری:

رزمایش طرح سپاس در قزوین برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۹۸

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: لازم است بنیاد شهید در اجرای رزمایش طرح سپاس برنامه‌ای تنظیم و تدوین کند تا مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در بازه زمانی مشخصی به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران بروند.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین به طرح سپاس اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح در قالب رزمایش در سطح استان قزوین موافق هستم؛ زیرا می‌تواند تاثیر بسزایی در روحیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به طرح سپاس عنوان کرد: در این دیدارها، خانواده‌های شهدا و ایثارگران درخواست‌هایی دارند که این درخواست‌ها باید جمع‌بندی شود و در جلسه‌ای با مسئولان مربوطه تصمیم‌های لازم در جهت رفع آن‌ها اتخاذ شود.

این مسئول تشکیل کمیته مشترک یادواره شهدای استان قزوین را ضروری دانست و گفت: همه یادواره‌ها در قالب این کمیته ساماندهی و تخصصی شوند و سازوکارهای اجرایی برای انجام این مهم تدوین شود تا با کیفیت مطلوب و تاثیرگذاری بیشتری بین مردم برگزار شود.

وی با اشاره به گلزار شهدای شهر قزوین افزود: بسترهای لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مکان مقدس با مدیریت مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شود.

کاظمی ادامه داد: در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، بنیاد شهید که دبیرخانه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارد باید به همراه مسئولان استانی، ریل‌گذاری مناسبی برای ترویج این فرهنگ بین نسل امروز و آینده را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز