خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

کمیته یادواره شهدای استان قزوین تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۳۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا به صورت جزیره‌ای در سطح استان قزوین برگزار می‌شود، افزود: با تشکیل کمیته یادواره شهدای استان قزوین می‌توان این برنامه را با برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و منظم برگزار کرد.

به گزارش ایلنای قزوین، سمیه اسمعیلی در دیدار فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه‌های ترویجی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: در اجرای با کیفیت این برنامه‌ها نیازمند کمک‌های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و  امور ایثارگران استان قزوین به طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران احصا و اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام می‌شود.

وی با  ارائه پیشنهاد مبنی بر اینکه رزمایش دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی اجرا شود، گفت: با انجام این مهم می‌توان دیدار با همه این عزیزان را در بازه زمانی کوتاه انجام داد، همچنین می‌توان یادواره شهدای نیروی انتظامی را برگزار کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار بر برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و افزود: برگزاری این یادواره در دستور کار نیروی انتظامی است تا بتواند شهدای این نهاد را به آحاد جامعه بشناساند.

سردار علی ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی با همه امکانات و توانایی‌هایی که دارد تلاش می‌کند تا بتواند با برقراری نظم و امنیت از بروز مشکلات برای مردم پیشگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز