خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

پوشش حمایتی بیش از ۱۲۸ هزار خانوار توسط کمیته امداد گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۵۹۵

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به ثبت بیش از ۱۴۵ هزار درخواست در سامانه هوشمند امداد طی سال جاری گفت: بیش از ۱۲۸ هزار خانوار تحت پوشش حمایتی کمیته امداد گیلان هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی امروز در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ در کمیته امداد برای رفاه حال مراجعان به ویژه مددجویان در بهره گیری از خدمات این نهاد اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش حمایتی این نهاد قرار دارند که می‌توانند به راحتی از این بستر ایجاد شده خدمات دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، پالایش اطلاعات و تحقق شفافیت را از نتایج اجرای طرح سامانه هوشمند امداد دانست و افزود: وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه‌ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد و همچنین برخی شائبه‌ها در مورد مددجویان این نهاد را نیز به طور کامل برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان، عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به دفاتر کمیته امداد و ارائه خدمات بهتر، مطلوب‌تر و آسان‌تر به نیازمندان و محرومین از دیگر نتایج این سامانه می‌باشد.

اهرابی با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی محرومیت‌هایی که در استان وجود دارد را دنبال کند، افزود: در روند اجرای کار از ابزارهای علمی و پیشرفته و فن‌آوری نوین استفاده شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در خصوص نحوه ثبت درخواست برای ارائه خدمات گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیsoha.emdad.ir ، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار درخواست در سامانه هوشمند امداد ثبت شده است.

وی همچنین در مورد سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد افزود: این سامانه به نشانی http://pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت ایده‌ها، پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات مردم نیکوکار استان برای تصمیم سازی در مدیریت احسان و نیکوکاری و پویایی سازمان‌های حمایتی است.

اهرابی اضافه کرد: سامانه سخا یکی دیگر از بسترهای خدمات الکترونیک این نهاد می‌باشد که به منظور ثبت اطلاعات نیازمندان و همچنین ثبت کمک‌های مؤمنانه مردم خیراندیش و نیکوکار راه اندازی شده که علاوه بر جمع‌آوری آمار نیازمندان واقعی، هم‌زمان در راستای توزیع عادلانه خدمات، زمینه ارتباط مؤثر با همه خیران و خیریه‌ها به ویژه مراکز نیکوکاری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز