خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از 35 درصد تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار زنجانی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۴۱

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان , گفت: بیش از 35 درصد تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد در 36 سال قبل , در جمع خبرنگاران به برنامه های روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از( 14 تا 21 اسفند) به عنوان هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری نامگذری شده است.

به گفته ولیزاده , از (13 تا 15اسفند) 2 هزار پایگاه ثابت و سیار در مدارس، مراکز نیروهای مقاومت بسیج و مصلی های نماز جمعه کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان,  د رادامه , با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد خاطر نشان کرد: در 22 مسجد استان زنجان این مراکز دایر شده است که با مدیریت کمیته امداد شناسایی خانواده های نیازمند و کمک رسانی به آنها را در ستور کارقرار دارد.

این مقام مسئول د راستان زنجان, به جمع آوری زکات فطره در مساجد استان اشاره کرد و گفت: ترویج فرایض دینی و کمک های مادی و معنوی به نیازمندان در کنار مشارکت های اجتماعی از اهداف فعال کردن این مراکز است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) دربخشی از سخنان خود,  تعداد زنان سرپرست خانوار را بیش از دو سوم، از 20 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اعلام کرد و گفت: بیش از 35 درصد تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفته است.

ولیزاده , همچنین زکات فطریه جمع آوری شده در سال جاری  د راستان را10 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این رقم نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

وی در پایان این نشست با اشاره به اینکه امسال 23 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای طرح های اشتغالزایی به کمیته امداد استان ابلاغ شده بود، افزود: بیش از 50 درصد تسهیلات ابلاغی جذب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز