خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

70 هزار میلیارد سرمایه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۲۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری در قرارداد با سرمایه‌گذاران جدید 70 هزار میلیارد ریال سرمایه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شد.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری گفت: با واگذاری 90 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به 100 سرمایه‌گذار در بین استان‌های سراسر کشور جزء پیشتازان جذب سرمایه‌گذار هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال 3 هزار و 700 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح‌کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی و فلزی بوده است.

وی درباره بیشترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، حکیمیه و قزوین (کوهین) به‌ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

صفاری با بیان اینکه نزدیکی به تهران، برخورداری از زیرساخت‌ها و موقعیت ارتباطی مناسب موجب شده تا قزوین به استانی جذاب برای سرمایه‌گذاران صنعتی تبدیل شود، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن هرساله شاهد رشد سرمایه‌گذاری در بخش تولید در این استان بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز