خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۱۳۶ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین زمین دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۳۶ سرمایه‌گذار طی ۹ ماهه امسال در شهرک‌های صنعتی استان جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: به این سرمایه گذاران که برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، ۵۸ هکتار زمین دارای زیرساخت به منظور احداث واحد تولیدی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: برآورد حجم سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران ۱۹ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال است.

صفاری گفت: با بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای ۲ هزار و ۹۸۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود و تقریبا به همین میزان نیز اشتعالزایی غیرمستقیم خواهیم داشت.

او با بیان اینکه سرمایه گذاران که برای ساخت واحد تولیدی از شرکت شهرک های صنعتی قزوین زمین دریافت کرده اند باید در موعد مقرر نسبت به عملیات ساخت و ساز اقدام کنند، اظهار داشت: در غیر این صورت اراضی واگذار شده از آنها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید متقاضی واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جلوگیری از معطلی زمین است چرا که برای ایجاد اراضی دارای زیرساخت از منابع عمومی کشور هزینه شده و باید آنها را در مسیر سرمایه گذاری و تقویت تولید به جریان انداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز