خبرگزاری کار ایران

با فسخ قراردادهای طرح‌های راکد؛

چهار و نیم هکتار از اراضی صنعتی قزوین آزادسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با بررسی پرونده‌های زمین‌هخای واگذر شده راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هفت قرارداد فسخ و چهار و نیم هکتار از اراضی صنعتی استان آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری گفت: در  اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داروی که با حضور نماینده صنایع کوچک ایران برگزار شد، 18 پرونده واگذاری راکد و ناقص بررسی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته و ارائه دلایل از سمت پنج سرمایه گذار برای آن‌ها جهت ساخت و راه اندازی واحد تولیدی مهلت دوباره داده شد.

وی تاکید کرد: در صورتی که سرمایه گذار در زمان اعلام شده پروژه خود را اجرایی نکند قراردادها فسخ و زمین به سرمایه گذار جدید واگذار خواهد شد.

 این مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه برای آماده سازی زیرساخت‌ها از منابع دولتی استفاده می‌شود عدم اقدام سرمایه گذاران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در زمین‌های واگذار شده سرمایه ملی را تلف می‌کند از این رو فسخ قراردادها و واگذاری به سرمایه گذار جدید اهمیت دارد.

صفاری یادآر شد: در سال گذشته در مجموع 27 قرارداد فسخ و 21 هکتار از اراضی صنعتی استان آزادسازی شد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز