خبرگزاری کار ایران

تا پایان مهر ماه امسال؛

شهرداری‌ها و دهیاری‌های قزوین 2100 میلیارد از مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۲۹

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در 7 ماهه امسال بیش از 2 هزار و 100 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان قزوین واریز شده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله عباس‌پور گفت: در طول هفت ماه سال جاری عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان 145 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از منابع پایدار درآمدی شهرداری‌ها است و افزایش حدود 2.5 برابری این عوارض در 7 ماهه امسال می‌تواند منجر به ارتقاء کیفیت خدمات عمومی، بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی و ایجاد فرصت‌های توسعه پایدار مناطق مختلف استان شود.

وی تصریح کرد: یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص پیدا می‌کند و به‌ویژه در مناطق محروم، روستایی و عشایری نقش موثری در تحول نظام سلامت ایفا می‌کند، در این راستا در 7 ماهه امسال بیش از 340 میلیارد تومان به بخش سلامت قزوین اختصاص یافت.

وی با اشاره به رشد 148 درصدی سهم ورزش استان از محل ارزش افزود، خاطرنشان کرد: همچنین از محل عوارض ارزش افزوده، 62 میلیارد تومان جهت توسعه ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، زیرساخت‌های لازم در حوزه معلولان و جانبازان، اختصاص یافته که نسبت به مدت مشابه آن 148 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز