خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

148 نیروی طرحی برای مراکز درمانی قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۳۹

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای تامین نیروی انسانی واحدهای درمانی، با معرفی نیروهای مشمول طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان، از ابتدای سال 148 نفر که بخش عمده آن‌ها پرستار بوده‌اند، طرح خود را آغاز کرده و یا طرح خود را تمدید کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، فرزاد رجبی یکتا گفت: با توجه به اهمیت نظارت و ارزیابی مستمر مراکز درمانی و انطباق با راهنماها و درستورالعمل‌ها، تمام مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان در نیمه نخست سال مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج به رئیسان آن‌ها بازخورد داده شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در نیمه دوم سال هم ارزیابی مجدد به منظور بررسی رفع عدم انطباق گزارش شده انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت کار اداره پرستاری دانشگاه تامین نیروی انسانی مراکز درمانی است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پیگیری‌های متعددی در خصوص جذب نیرو انجام شده است تا با ارائه مجوز از وزارت متبوع، کمبود نیروی انسانی پرستاری جبران شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پرستاری گفت، مستندات برگزاری انتخابات به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رسانده شده و صحت انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

وی بیان کرد: در راستای ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی در نیمه نخست سال مورد ارزیابی وزارتی قرار گرفته که رضایت کارشناسان وزارتی را به همراه داشت.

رجبی یکتا ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین جز پنج دانشگاه برتر کشور در زمینه آموزش به بیمار شناخته شد و مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا به عنوان مرکز برتر کشور انتخاب شد و از مسئولین دخیل در امر آموزش به بیمار آن مرکز توسط وزارت بهداشت تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز