خبرگزاری کار ایران

عضو شورای‌شهر قزوین:

ساخت هتل در کلان‌شهر قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۶۹۷

عضو شورای‌شهر قزوین گفت: ساخت هتل برای قزوین یک ضرورت، نیاز و دغدغه حیاتی است و باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مهری السادات تقوی درباره تغییر کاربری برج حکم‌آباد و ساخت هتل گفت: وجود مسافر و گردشگر و مراکز اقامتی و هتل لازم و ملزوم هستند و به‌عبارت دیگر شاید عدم اقامت مسافر و گردشگر در شهر قزوین به‌دلیل نبود هتل مناسب باشد.

این عضو شورای‌شهر قزوین ادامه‌ داد: شهر قزوین ظرفیت بالایی در برگزاری جلسات و همایش‌های کشوری و بین‌المللی دارد اما متأسفانه به‌دلیل نبود یک مرکز اقامتی مناسب نمی‌توانیم پذیرای میهمانان ویژه کشوری و بین‌المللی باشیم.

وی همچنین به ظرفیت شهر صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: نباید نگران باشیم که مشتری استفاده از هتل در شهر نداریم بلکه وجود شهر صنعتی البرز یک ظرفیت است و به‌واسطه آن حتماً افرادی از کشورهای خارجی به شرکت‌های شهر صنعتی تردد می‌کنند و از این هتل استفاده خواهند کرد.

تقوی در خصوص تغییرکاربری برج حکم‌آباد نیز گفت: باید در جلسه‌ای ویژه قابلیت هتل شدن این مجموعه مورد بررسی قرار گیرد و در صورت موافقت برای تغییر کاربری آن در کمیسیون ماده پنج رایزنی‌ها صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در پروژه برج حکم‌آباد نیز می‌توانیم در راستای ایجاد هتل قدری از منافع شهرداری را کاهش دهیم تا جذابیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز