خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

دسترسی‌های مردم به اطلاعات و خدمات تسهیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۳۲

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات ، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است.

به گزارش ایلنا، سید مهدی خادمی به همراه مشاور وزیر و مدیر کل شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از میز خدمت نمایندگی امور خارجه ویژه سفر ریاست جمهوری بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) ، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایت‌مندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز