خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

اجازه دخالت به مدیران منتقل شده را نخواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۳۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در انتصابات حق دخالت نداریم و دخالت هم نخواهیم کرد اما اجازه نمی‌دهیم مدیری که در گذشته مسئولیتی داشته‌، جابه‌جا و به جای دیگری منتقل شده، بخواهد اعمال نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در نطق پیش از دستور نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی نزدیک است، شهرداری مشهد و شورای شهر در حوزه ورزش هرچه در توان دارد انجام می‌دهد و مدیریت تربیت‌بدنی شهرداری از اداره کل بهتر عمل کرده و حتی در مقایسه با چند استان عملکرد تربیت‌بدنی شهرداری مشهد به مراتب قوی‌تر و بهتر بوده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر شورای شهر در خصوص دو نفر از اعضای شورا عنوان کرد: مطالبی که من در این زمینه مطرح می‌کردم حقوقی و حمایت ما نیز حقوقی و قانونی بود. اگر فردی به هر دلیلی با مشکلی مواجه می‌شود نباید فراتر از قانون صحبت کند. ما وظیفه داریم به آنچه قانون تکلیف کرده عمل کنیم.

حاحی‌بگلو افزود: برخی، افرادی را به عنوان مشاوران خود به ویژه در زمینه حقوقی تعیین کرده بودند که اطلاعات غلط می‌دادند و آن‌ها نیز براساس نظر مشاوران مطالبی را مطرح کنند که مشکل ایجاد شد، وگرنه اگر در زمینه مطالبی که مطرح می‌کردند، به قانون تشکیل شورا رجوع کنند، پاسخ خود را می‌گیرند و نیازی به این مباحث و تهمت و توهین نیست. اگر حرفی می‌زنیم با دلیل و مدرک و براساس قانون بوده و خارج از این نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: چیزی با این عنوان وجود ندارد که اگر عضوی تعلیق شد و ۶ ماه بعد نیامد، تعلیق قطعی است. شورا شغل محصول نمی‌شود و سلب عضویت در قانون نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم از شهردار حمایت کنیم، تصریح کرد: ما در انتصابات حق دخالت نداریم و دخالت هم نخواهیم کرد اما اینکه مدیری در گذشته مسئولیتی داشته‌، جابه‌جا و به جای دیگری منتقل شده، بخواهد اعمال نفوذ کرده و از قدرتی که مدیریت شهری به وی داده برای برخورد با کارشناسان و افراد توانمند مدیریت شهری استفاده کند، به او اجازه چنین رفتاری را نمی‌دهیم.

حاجی‌بگلو اضافه کرد: این درست نیست مدیری که جابه‌جا شده بخواهد برای افرادی که در گذشته در آن سازمان بودند و موضوعاتی را بررسی کردند، برخورد و پرونده‌سازی کند. ما اجازه این کار را نخواهیم دادیم. آقای شهردار شما باید مراقبت کنید؛ زیرا به نام شما نوشته می‌شود این افراد منتسب به شما هستند، ما از آن مدیر پاسخ نمی‌خواهیم، از شما پاسخ می‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز