خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

درمانگاه‌های ایرندگان 2 ماه است پزشک ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۶۷

بخشدار ایرندگان از عدم حضور 2 ماهه پزشک در مراکز درمانی این بخش خبر داد.

عنایت الله ایرندگانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: حدود دو ماه است که ایرندگان پزشک ندارد و طبق پاسخ مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش به این مسئله، قرار بود در مهرماه، پزشک ایرندگان از بین فارغ التحصیلان رشته پزشکی تامین شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

ایرندگانی افزود: پیگیر حل مشکلات درمانی مردم هستیم منتها طبق صحبت‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش، متاسفانه با کمبود پزشک مواجهیم.

وی خاطر نشان کرد: 2 درمانگاه در ایرندگان وجود دارد که حدود دو ماه است که هیچ پزشکی حتی به صورت چرخشی در این دو درمانگاه حضور نداشته و مردم برای درمان به ناچار به شهرستان‌های اطراف می‌روند.

ایرندگانی عنوان کرد:, قرار بوده پزشکی به صورت موقت از مراکز درمانی دیگر، به ایرندگان بفرستند که در این باره اقدامی شکل نگرفت.

وی افزود: مردم ایرندگان برای انجام کارهای درمانی باید 80 کیلومتر مسافت طی کنند و این موضوع، دریافت خدمات درمانی را برای مردم سخت کرده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان ایرندگان هم به در این باره به ایلنا گفت: پیگیر تامین پزشک برای ایرندگان هستیم اما متاسفانه با کمبود پزشک مواجهیم. امیدواریم‌ این موضوع تا هفته آینده طبق وعده‌هایی که داده شده حل شود.

انتهای پیام/
مریم بازوند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز