خبرگزاری کار ایران

خرید بالغ بر ۴ هزار تن گوجه فرنگی توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۶۶

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید ۴۶۹۵ تن گوجه فرنگی بصورت توافقی طی ۶ ماهه نخست سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، آرش آوان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: خرید توافقی از اهم برنامه‌های دستورکار شرکت‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش و نظارت این مدیریت در استان خراسان رضوی است که این مهم در ۶ ماهه اول سال جاری در زمینه خرید گوجه فرنگی، به میزان ۴هزار و ۶۹۵ تن رسیده است. 

وی افزود: خرید توافقی گوجه فرنگی طی این مدت از ۸ مرکز خرید از شهرستان‌های نیشابور، فریمان، تربت جام، چناران و مشهد صورت گرفته است. 

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خریدهای توافقی از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا از یک سو جزو رسالت تشکل‌ها در خدمت رسانی بیشتر به اعضا بوده و نقش موثری در حمایت بیشتر از تولید و رونق بازار و اقتصاد کشاورزی و دامپروری دارد و از طرفی باعث فعالیت و رشد و توسعه تشکل‌ها و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود. 

آوان ادامه داد: ماهیت خریدهای توافقی متفاوت با ماهیت خریدهای تضمینی و حمایتی که ویژه محصولات استراتژیک بوده و از طریق بخش خصوصی، با منابع مالی داخلی تشکل‌ها، بصورت توافق با کشاورز و دامدار و با هدف خدمت رسانی، انجام می‌شود و محصولات خریداری شده بصورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان در ۶ماهه سال جاری نیز تعداد ۲۳ قلم بوده که اهم آنها محصولات کشاورزی شامل: آلبالو، هلو، گیلاس و محصولات و علوفه دامی شامل شیر، مرغ، جو، یونجه، ذرت علوفه‌ای، کنجاله‌های سویا و کلزا، تفاله چغندرقند و... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز