خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

راهبرد ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و احیای بخش‌های راکد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۸۱

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از راهبردها، جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های اقتصادی بود و با هماهنگی های صورت گرفته بخشی از واحد‌های تعطیل نیز به عرصه فعالیت بازگشتند.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در مراسم بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت افزود: در نشستی که با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به مزیت‌های موجود در استان همچون مرز مشترک با کشورهای همسایه وجود صنایع مختلف، کشاورزی و دامداری اشاره شد.

وی ادامه داد: مسائل را باید حل کرد و به رخ کشیدن آن، کمکی به جامعه نمی‌کند بلکه باید توانمندی‌ها و قدرت حل مسائل که اکنون در استان وجود دارد، به رخ کشیده شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: بدیهی است با توجه به ظرفیت‌ها و مسائلی که در استان وجود دارد، باید به حل مسائل پرداخت و نیاز به تلاش مضاعف در این خصوص وجود دارد.

نظری ادامه داد: حضور نیروهای مردمی در بخش‌های مختلف اقتصادی استان فرصتی ایجاد کرد تا با تلاش بیشتر به سمت اهداف مشترک قاطعانه حرکت کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اقتصاد زیارت از مولفه‌های اساسی استان خراسان رضوی است و این در حالی است که فراهم شدن زیرساخت‌های دیگر همچون انرژی، کشاورزی، صنعت و معدن نیز در حال رخ دادن است.

وی اضافه کرد: یکی از راهبردها، جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های اقتصادی بود و با هماهنگی صورت گرفته واحد‌های تعطیل نیز به عرصه فعالیت بازگشتند و در ادامه این راهبرد، افزایش بهره وری در خطوط تولید مورد توجه قرار گرفت.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی گفت: ما باید در حوزه کشاورزی با اقدامات دانش بنیان و برنامه ریزی مبتنی بر دانش، شرایط اقلیم استان را برای تولید و امنیت نیازهای غذایی مدیریت کنیم.

وی افزود: جوانان مستعد بسیاری با ایده های فراوان در سطح استان خراسان رضوی حضور دارند ولی متاسفانه ارتباط بین صنعت با بخش علمی استان کمرنگ است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

نظری اظهار کرد: تشکیلات بخش صنعتی می‌تواند در ارایه راهکارها، احصای مسائل و پیشنهادهای راهبردی و کاربردی با توجه به تجربه و دانش خود، مسوولان تصمیم گیر را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز