خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی خانه صمت جوانان خراسان‌‌رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۸۹

مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران شاخه استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، این دوره انتخابات با حضور ۱۸ کاندید جوان با هدف تاسیس خانه صمت جوانان ایران شاخه خراسان برگزار شد که تعداد ۱۵ نفر کاندیدا هیات رئیسه و تعداد ۳ نفر از جمع حاضر کاندیدا بازرس بودند. 

این مجمع در محل هتل درویشی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ریاست کانون کارآفرینان خراسان رضوی و جمعی از مدیران جوان و فعالین اقتصادی در استان برگزار شد. 

پس از ارائه رزومه توسط کاندیدها و انجام رای گیری، تعداد ۷ نفر از مدیران جوان در بخش هیات رئیسه و ۱ نفر در بخش بازرس با حداکثر آرا منتخب شدند. 

لیست مدیران منتخب برای تاسیس خانه صمت جوانان خراسان به ترتیب آرا، آرزو رجب پور ۲۰۲ رای، محسن شریعتی ۱۸۵ رای، مهدی ملت خواه ۱۷۹ رای، سعید کیشانی ۱۷۸ رای، محمد زین العابدین زاده ۱۷۴ رای، بهنام سبزه کار ۱۶۴ رای،امیر حسین پور منطقی ۱۵۴ رای و مسعود رسولی ۱۸۰ رای (بازرس) است. 

همچنین رائد موسسی و زهرا شایق به عنوان عضو علی البدل هیات رئیسه و روح اله غلامی به عنوان عضو علی البدل بازرس انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز