خبرگزاری کار ایران

۱۵۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۴۹

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: از ۱۳ اسفند تاکنون ۱۰ مرکز متخلف پلمپ و ۱۵۶ تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در این استان توقیف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد اعلمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به خیل مسافران و زائران به استان خراسان رضوی تلاش کرده‌ایم تا نظارت های دقیق‌تر و بیشتری در سطح استان داشته باشیم که در طرح نوروزی بیش از ۱۸هزار بازدید توسط اکیپ های این اداره کل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تامین سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران، هیچگونه اغماضی در مورد متخلفان نشده و با افرادی که امنیت و سلامت غذایی جامعه را به مخاطره انداختند با همکاری دستگاه قضایی به شدت برخورد صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی تصریح کرد: از ۱۳ اسفند ماه طرح نظارتی نوروزی دامپزشکی را با ۱۱۶ اکیپ و ۲۳۲ نفر کارشناس شروع کرده ایم که این واحدها در راستای وظایف نظارتی خود ۲ مرکز متخلف را پلمپ و ۱۴۷ تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی را توقیف کردند.

اعلمی افزود: تمام کشتارگاه های دام و طیور استان تحت نظارت کامل دامپزشکی بوده و مصرف کنندگان می توانند محصولات این مراکز را با اطمینان کامل مصرف نمایند مشروط بر اینکه به نشان دامپزشکی و نیز تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز