خبرگزاری کار ایران

با برگزاری جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی برتر استان کرمانشاه معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۲۴

هجدهمین جشنواره شهید رجایی کرمانشاه با معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، در این جشنواره که عصر امروز (۲۹ شهریور) برگزار شد، یازده دستگاه اجرایی برتر استان کرمانشاه معرفی و از مدیران آنها تقدیر شد.

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بعنوان دستگاه برتر معرفی و از رضا داوودی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

در گروه تولیدی و خدماتی نیز سازمان جهادکشاورزی استان دستگاه برتر شد و از علی چاله چاله رییس این سازمان تقدیر شد. 

در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی نیز کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان بعنوان دستگاه برتر معرفی و از محمد خیاط زنجانی مدیر کل این دستگاه تقدیر شد.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل بهزیستی استان بعنوان دستگاه برتر معرفی و از بهزاد شهبازی مدیرکل این دستگاه تقدیر شد.

در گروه اقتصادی و مالی نیز اداره کل گمرکات استان کرمانشاه بعنوان دستگاه برتر معرفی و از علی اصغر عباس زاده مدیرکل گمرکات استان تقدیر شد.

در گروه عمومی، امنیتی و قضایی هم اداره کل استاندارد استان بعنوان دستگاه برتر معرفی از مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان تجلیل شد.

 اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل نوسازی مدارس استان نیز بعنوان دستگاه‌های برتر در پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری معرفی و از محمود رشیدی اقدم و مرزبان نظری مدیران کل این دستگاه ها تقدیر شد.

همچنین اداره کل امور مالیاتی و شرکت گاز استان بعنوان دستگاه‌های برتر در زمینه انجام اقدامات برجسته معرفی و از بهمن بادکو و سید ناصر حسینی مدیران این دستگاه ها تقدیر شد.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز بعنوان دستگاه برتر در زمینه اطلاع رسانی و تبیین معرفی و از محسن داربی مدیرکل صمت استان تقدیر شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه کارگزاران در نظام اسلامی باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشند، گفت: رضای خدا اولین موردی است که باید مد نظر قرار دهیم. باید بدانیم خداوند ناظر اعمال ماست و کارهای ما را می بیند و تمام کارهای ما باید در جهت رضای خدا باشد.

وی خدمت به مردم و کسب رضایت آنان را دیگر موردی عنوان کرد که باید مد نظر کارگزاران نظام جمهوی اسلامی ایران باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی برکاتی دارد و سبب حرکت در جهت ارتقاء عملکردها خواهد شد، افزود: البته نباید برگزاری چنین جشنواره هایی موجب محدود کردن خلاقیت‌ها در دستگاه‌ها شود و اینگونه شود که دستگاه‌ها روی ریل جشنواره‌ای و بر اساس شاخص های مورد ارزیابی در این جشنواره حرکت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره ها محدودیت هایی بلحاظ تقدیر از دستگاه های برتر وجود دارد، گفت: این موضوع نباید حمل بر عملکرد ضعیف دیگر دستگاه ها گذاشته شود.

وی بر لزوم ارتقاء بهره‌وری در استان تاکید کرد و گفت: بهره وری در کشور و استان خیلی جای ارتقاء دارد.

صحرایی در پایان گفت: امیدوارم حضور نیروهای جوان، تلاشگر و با انگیزه و انقلابی در ادارات ما بروز بیشتری داشته باشد.

نورزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه نیز هدف از برگزاری این جشنواره را تکریم خدمات صادقانه، انقلابی و موثر به مردم، نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه ها و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

وی گفت: در این جشنواره ۵۵ دستگاه اجرایی استان را بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بررسی کردیم که در نهایت یازده دستگاه برتر معرفی شدند.

وی همچنین با بیان اینکه قریب ۶۵ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول خدمت هستند، گفت: ۷۲ درصد این نیروها مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز