خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان البرز:

دو کارمند دولتی الوند به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۶۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از دستگیری دو کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین بدون در نظر گرفتن پست و مقام افراد فاسد اقدام خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز ادامه داد: در همین راستا حسب گزارشات دریافتی و اقداماتی اطلاعاتی مشخص شد که دو نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی حین کار با سوء استفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شدند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اثبات اقدام غیرقانونی آن‌ها، این افراد با اتهام مشارکت و مباشرت در اخذ رشوه، سوء استفاده از موقعیت شغلی جهت تسلط بر حق غیر و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با دستور قضایی بازداشت شده و پرونده قضایی نیز برای نامبردگان تشکیل شد.

این مقام قضایی استان قزوین اضافه کرد: این متهمان تا صدور رای نهایی از هرگونه فعالیت اداری تعلیق شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز